20 marca 2018

SPROBUJE JESZCZE RAZ......

     Przestalam kontynuowac moj poprzedni blog z powodu utraty prywatnosci czyli zagladania w niego kogos niepozadanego. Bylo to dla mnie wielka przykroscia I strata jako ze lubialam prowadzenie bloga I dal mi okazje do poznania wielu wspanialych osob I ich publikacji.
     Jakby tego bylo malo Onet nas odrzucil I zmusil do przenosin w inne miejsce co zrobilam, poczatkowo myslac ze tylko dla jego utrwalenia. Tymczasem przymus grzebania przy przenosinach rozbudzil we mnie uspiona chec blogowania wiec postanowilam stworzyc nastepny, z nadzieja ze moze tym razem uda mi sie utrzymac prywatnosc.
     Obecnie jestem w trakcie poznawania blogspot, jego mozliwosci I poruszania sie po nim, co oznacza ze gdy poznam go lepiej bede mogla stworzyc mu doskonalsza grafike.
     Tytul "plusy I minusy"  okresla jak oceniam to co mnie otacza, obserwuje, spotyka na codzien I okazyjnie, wydarzenia duze I male - a ktorych bedzie wiecej to sie okaze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz