28 grudnia 2019

POWITAM NOWY ROK KONCERTOWO

     Dzisiaj wieczorem idziemy do Filharmonii na noworoczny koncert.
 Ogromnie kocham ten sposob pozegnania starego a witania Nowego Roku.
 Nie zawsze tak bylo moim zyciu ale od lat tak jest i zadowala mnie niezmiernie, wole niz pojscie na bal sylwestrowy.
 W repertuarze lekkie arcydziela Czajkowskiego, Straussow,  Saint - Saens i Radetzky-ego i juz wiem ze bede kochac i delektowac sie bo kazdego jednego lubie.
     Przezorna Serpentyna, wiedzac ze czeka nas koncert, wystroi sie odpowiednio, tzn w lekka wieczorna suknie bo u nas bardzo cieplo, nawet wieczorami, i w nowy wieczorowy plaszczyk, bardzo lekki i fikusny, tyle co podarowany przez Mikolaja. Przyniosl mi dwa, jeden w ciemnym, drugi w jasnym kolorze i ktorys z nich wieczorem wyprobuje.
 Moj Mikolaj nie wiedzial co mi przyniesc ale Serpentyna odpowiednio go wskazujacym palcem pokierowala i voila! zalatwione. 
Dodatkowa radoscia bedzie ze tym razem na koncert pojda z nami mlodzi i sa bardzo chetni.

Wszystkim zycze wspanialego ostatniego weekendu tego roku, udanych Sylwestrow lub milych chwil w zaciszu domowym. 

Nie obeszloby sie bez nastepnego zdjecia kici :


I pomyslec ze kiedys, kiedys potrafilam tak zrobic. 

Kicia bardzo sie skolezankowala ze mna, asystuje mi przy wszystkim co robie i gdzie pojde. 
Ma duzo roboty i zajecia dzieki rybce ale do lozeczka-san ani razu nawet nie weszla i nigdy w nim nie lezala. 
Dzis odlatuje i bede za nia tesknic.

14 komentarzy:

  1. Dużo zdrowia i pomyślności oraz szczęśliwego NOWEGO ROKU życzy Ataner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziekuje i zycze Ci nawzajem wszystkiego dobrego i radosnego.

      Usuń
  2. Najlepiej gdy Mikołajowi podpowie się co ma nam dostarczyć. Przecież to stary facet, no to skąd ma wiedzieć czego kobieta potrzebuje?
    Życzę Wam by wszystko co najlepsze i najmilsze dla Was trafiło w Wasze progi wraz z Nowym Rokiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od wielu lat tak robie z prezentami - podpowiadam co mi potrzebne bo gdyby nie to bylabym posiadaczka niewiadomo czego a najgorsze ze pozniej musi sie te dziwne prezenty uzywac.
    A tak naprawde to mi juz nic nie potrzeba.
    Tobie rowniez, Anabell - wszystkiego najlepszego i najmilszego, zdrowia na ciele i duszy, spokoju i duzo milosci rodzinnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam, że wskazane / zasugerowane prezenty są najbardziej trafione i takie też lubię :)
    I Straussów lubię, Czajkowskiego i innych miłych wymienionych panów lubię! I pewnie czułabym się wniebowzięta na tym koncercie! Ale Ty już jesteś po. I czekam na wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten koncert byl lzejszego gatunku, celebrujacy odchodzace i nadchodzace, z komicznymi dodatkami instrumentalnymi. Przednia i radosna muzyka, dobra atmosfera widowni, jednym slowem wyszlismy zadowoleni i pozytywnie nastawieni.
    Dla mnie to byl niejako Sylwester ktory spedze w domu.
    Dziekuje Ello - i zycze duzo najlepszego w nadchodzacym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też Sylwestra spędzę w domu z rodziną. Im jestem starszy tym mniejszą ochotę mam na imprezy. Pozdrawiam noworocznie.
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze ja spedze w lozku to zadna sensacja ale wyszlo iz cala moja rodzina spedzi podobnie lub przy TV - wiec to znak ze albo sie starzeja albo dotarlo do nich iz sylwestrowanie jest przereklamowane i nie warte zachodu.
    Jak za mlodu chcialo mi sie chodzic i meczyc skoro w lozku tak fajnie ? zadziwiajace.....
    Dziekuje i wzajemnie milego domowego Sylwestra i wspanialego N. Roku zycze, dokladajac Twoj powrot do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serpentyno i ja w lozku, ale z powodu uporczywego chorobska. Zycze ci wspanialego dobrego zdrowego roku - niech sie szczesci 👌🥂🍾🥂Goraco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje, mila Kitty - pamietasz mimo choroby !
    Niedobrze ze cos Cie meczy, wystarczajaco mialas tragicznych rodzinnych wydarzen, nie potrzeba Ci chorowac.
    Zaczne wiec od zyczen zdrowia, nastepnie wszelkiej pomyslnosci, urzeczywistnienia planow i marzen, dorzuce tez fure forsy.
    Miej nadchodzacy Rok niezmiernie dobry, Kitty.
    Gdybym sie uparla i byla wogole chetna na Sylwestra to prawdopodobnie moglabym sie przyczepic do jakiejs polskiej party ale powiedz po co?
    Juz mnie to nie pociaga.
    Daj znac gdy wyzdrowiejesz zebysmy sie nie martwili o Ciebie.
    Mocno przytulam.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serpentyno, mam nadzieje, ze Twoje wejscie w Nowy Rok odbylo sie uroczyscie i koncertowo i ze sprawilo ci to przyjemnosc.
      Wszystkiego dobrego - ja jeszcze nie wyszlam calkiem z choroby, ale jest lepiej.
      Usciski

      Usuń
    2. Dobrze ze sie czujesz lepiej ale nadal dbaj o siebie i pielegnuj sie.
      Dziekuje za update, Kitty.
      Koncert byl bardzo przyjemny i caly wieczor niezwykle udany - dla nas, rodzicow , tym bardziej ze tym razem towarzyszyli nam mlodzi. Wszyscy uznalismy to za forme powitania nowego roku a jako ze ani oni ani my nie bierzemy udzialu w oficjalnych balach, ten sposob wszystkim sie spodobal, choc w domu bylismy grubo przed polnoca.
      Tobie tez wszystkiego dobrego, poza powrotem do zdrowia.

      Usuń
  10. Sylwestra spędziłam w domu, bo wyprawa do Szczecina nie za bardzo mi posłużyła na zdrowie.
    Za to dziś byliśmy w Ogrodzie Botanicznym, na imprezie "Światło i dźwięk". Było prześlicznie choć całkiem zimno. No ale był grzaniec, wpierw wypiłam grzaniec z białego wina, potem wypiłam gorącą czekoladę i jakoś się utrzymałam przy życiu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze takie widowiska robia piekne wrazenie, poza tym sa jakas rozrywka dla ludzi. Dobrze ze pogoda pozwolila na obejrzenie bo przeciez mogla byc mrozna i sniezna jak to dawniej bywalo.
    Jednak widac ze dla Ciebie bylo za duzo, ze Twe przeziebienie woli cieplo - wiec dobrze ze istnieja grzance i ze pomogly Ci przetrwac spektakl.
    Oby Ci przeszlo, przestalo dokuczac i ograniczac swobode wychodzenia z domu.

    OdpowiedzUsuń